Spolupráce s makléřem obvykle začíná tím, že jej oslovíte, když chcete prodat, koupit nebo pronajmout nemovitost. Makléř vás poté celým procesem provede, což zahrnuje přípravu nemovitosti k prodeji, profesionální nafocení a tvorbu inzerátu, určení prodejní ceny, vedení prohlídek, sehnání kupce či nájemníka, úschovu kupní ceny, zajištění PENB a spoustu dalšího, co vede ke kýženému cíli. Když nakonec nemovitost prodáte, koupíte nebo pronajmete, makléř dostane svou odměnu. Každopádně spolupráce by s ním, pokud je profesionál ještě končit neměla…
Zkušení makléři však dělají něco jako poprodejní servis. V praxi jde hlavně o to, aby si budovali dlouhodobé pozitivní obchodní vztahy se svými klienty. I když už je transakce dokončená, makléř dále zůstává v poprodejní fázi s klientem v určitém kontaktu.
Makléři si dlouhodobě budují vlastní databáze kontaktů, potencionálních investorů. Každý spokojený klient se do této databáze samozřejmě dostane, protože když byl se službami makléře spokojen, je velká šance, že až bude příště řešit další transakci s nemovitostmi = obrátí se na stejného makléře. I proto se vyplatí být stále v kontaktu. A to nejlépe s oběma stranami, tedy nejen s prodávajícím, ale i s kupujícím.
Existují různé příležitosti a tipy, jak zůstat s klienty v kontaktu. Například:
Poprodejní servis makléře je tak spíše snahou o udržení kontaktu a budování dobrého jména makléře či realitní kanceláře, ale pozná se tak snaživý makléř, který na své klienty nezapomíná.
31.5.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.