Jestli pracujete jako OSVČ nebo máte malou firmu, případně jinak podnikáte a potřebujete pracovat na počítači, vyřizovat telefonáty a vůbec mít klid na práci, asi zvažujete, jestli pracovat z domu, využít coworking nebo si pronajmout kancelář. Všechny tři varianty mají své výhody a nevýhody.
Práce z domu je příjemná v tom, že nic neplatíte, nemusíte nikam jezdit a využíváte pohodlí domova. Na druhou stranu můžete mít děti, které vás doma ruší, případně vám chybí ten pocit, že chodíte někam do práce. Je to individuální a každému vyhovuje něco jiného.
Když si pronajmete kancelář, máte své pevné pracovní místo. Máte tam úplný klid, lépe se tam soustředí, nikdo vám tam nechodí, a vy máte jednoznačně pocit, že když přijdete do kanceláře, jste v práci. Navíc se tam dají dělat i případné schůzky s klienty či jinými lidmi, což doma někdy tak dobře nejde.
Je tady ještě další varianta, tzv. coworking, což je sdílená kancelář. Coworkingová centra nebo jednoduše místa, která coworking nabízejí, jsou už ve spoustě měst, možná i v tom vašem. Sdílené kanceláře jsou levnější, potkáte tam i další lidi, takže nebudete tak osamělí, ale zase tam není takový klid. Opět platí, že coworking není pro každého.
V Brně i v jiných městech dnes není problém si kancelář pronajmout. Určitě s pomocí makléře najdete i takovou, která vám bude vyhovovat cenou, velikostí i lokalitou.
20.8.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.