Jedním z moderních trendů při výstavbě rodinných domů je velká prosklená plocha. Lidé dnes preferují spojení obývacího pokoje s kuchyní, což vytvoří velký obytný prostor, kde rodina tráví nejvíce času. Tento prostor je ideálně doplněn prosklenými dveřmi na terasu. Nejlépe pak tak, aby nebyly prosklené jen dveře, ale i celá stěna, nebo alespoň část stěny.
Nejčastěji se prosklená stěna orientuje na jih nebo jihozápad. Perfektní jsou prosklené posuvné dveře na terasu, odkud se jde přímo na zahradu a je zde výhled do otevřené krajiny. Každý architekt v tomto vidí krásu rodinného domu a využití příjemné zahrady. Spojuje se tak interiér s exteriérem. K prosklené stěně samozřejmě patří i vhodná stínící technika - venkovní žaluzie nebo rolety, případně markýza nad terasou.
Velkoplošné zasklení se obvykle dělá tak, že část skel je fixní a nejde otevírat. To vám pomůže na prosklené stěně dost ušetřit, protože fixní okna jsou až o polovinu levnější než okna otevíratelná. Tato fixní skla se kombinují s proskleným posuvným dveřním křídlem. Takové řešení nevyžaduje kolem sebe příliš volného prostoru. Nejlepší je mít i bezbariérový práh, pokud je to možné.
Ani u prosklené stěny se nemusíte bát zbytečných úniků tepla, protože dnes se pro takováto prosklení obvykle používá kvalitní trojsklo, které má výborné tepelně izolační vlastnosti. Takováto skla eliminují tepelné ztráty na minimum.
30.11.2020
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.