Když připravujete prodej nemovitosti a chcete ji k prodeji co nejlépe připravit, pak budete muset nejspíš svůj byt či dům nově vymalovat. Alespoň to doporučují profesionální home stagingové firmy. V praxi se musí vymalovat více než 80 % nemovitostí, které se připravují k prodeji. Nemalují se jen novostavby a nemovitosti ve skvělém stavu.
Hlavním důvodem, proč nemovitost vymalovat, bývá snaha o to, ať byt vypadá co nejlépe. Opotřebovaná barva nevypadá dobře, jindy jsou zase stávající barvy moc výrazné, nebo se do jednotlivých pokojů jednoduše nehodí.
Když nabízenou nemovitost vymalujete vhodnými barvami, bude jen zářit novotou. Fotky v prezentaci budou vypadat mnohem lépe, a i samotné prohlídky více zaujmou. Jak už bylo zmíněno, velmi důležitý je výběr barev. Obecně se doporučuje nevolit křiklavé a oslnivé barvy, ale volit barvy střízlivé a neutrální - bílá, šedá, béžová apod. Takové barvy jsou klidné, opticky zvětší prostor a když si budou noví majitelé chtít některé pokoje ozvláštnit, mohou si je vymalovat podle svých představ. Nikdo si však neřekne, že bude muset hned vymalovat, protože jsou barvy moc výrazné.
Nově vymalovaný byt je rozhodně fotogeničtější, zaujme více zájemců a ti budou ochotni zaplatit více, než když byt není vymalovaný. Je to logické, ale je to podložené i dlouholetou praxí. Vymalování sice není zadarmo, ale ve výsledku se určitě vyplatí.
Když oslovíte zkušenou realitní kancelář, tak vám s přípravou nemovitosti k prodeji včetně vymalování určitě pomůže!
7.6.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.