Existují nejrůznější typy nemovitostí, od luxusních až po zanedbané. Ale i tyto horší nemovitosti mají svou cenu. Když někdo vlastní dům, byt nebo jinou nemovitost, která nevypadá moc vábně, možná ani nestojí za to, nějak ji extra měnit, opravovat, aranžovat, vyklízet. Faktem je, že některé realitní kanceláře právě takové horší nemovitosti vykupují, protože mají v úmyslu do nich investovat a poté je výhodně prodat.
Takový výkup zanedbané nemovitosti je nakonec výhodný pro obě strany. Majitel nemusí nic řešit a investovat do své nemovitosti další peníze, jen aby ji následně prodal, a realitka má zase nemovitost, kterou může opravit a vydělat na jejím prodeji.
Výkup nemovitostí v původním stavu je přesně tím, co investiční realitní kanceláře hledají. Samozřejmě si vše důkladně prohlédnou a promyslí, ale když se dohodnete na ceně, jsou často schopné ji vyplatit okamžitě bez zdlouhavé byrokracie. To hodně lidí obzvláště v dnešní době ocení. Navíc se v takovém případě počítá s tím, že je nemovitost v původním stavu, tedy je zde potřeba spousta věcí opravit, vyklidit, vymalovat apod.
Jestliže máte nemovitost, kterou byste rádi prodali, pak je nejlepší oslovit některou zkušenou realitní kancelář. Buď vám ji pomůže obratem prodat nebo ji dokonce od vás sama vykoupí. Nejdůležitější je však udělat první krok a některou realitku nezávazně oslovit. Už během první schůzky zjistíte, jakou má vaše nemovitost cenu.
15.11.2021
Pomáhám vám najít domov, ne jen nemovitost!
Jsem z Jihomoravského kraje kde svým klientům pomáhám prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitosti. V realitách propojuji svoji dlouholetou znalost regionu, zkušenosti z vedení vlastní firmy a důraz na lidský přístup, díky čemuž se na mě klienti rádi obracejí znovu a doporučují mě dál.
Dříve jsem podnikal v oblasti kontroly kvality, což mi dalo silný základ v komunikaci, vyjednávání a orientaci na výsledek. Tuto zkušenost dnes naplno využívám při každém prodeji nebo koupi nemovitosti. Vím, jak důležitý je každý detail a dobře načasovaný krok, a svým klientům nabízím nejen realitní služby ale i lidský a podnikatelský pohled na věc.
Samozřejmostí u každé nemovitosti je profesionální prezentace, 3D prohlídky, video marketing a aktivní práce se sociálními sítěmi. Ale zároveň kladu důraz na to nejdůležitější – férovost, komunikace a osobní přístup.