Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Reality jsou můj život a spokojenost klientů je na prvním místě!
Za dobu mé dlouholeté, více jak dvacetileté praxe v této oblasti dokážu pochopit potřeby klientů a pomoci jim s jejích představami, ať už je to bydlení nebo prostory k podnikání. Pomoci při řešení různých životních situacích, jako je například dědické řízení, vyrovnání manželů apod.
„Díky důvěře klientů jsem byl v posledních pěti letech za svoji práci oceněn titulem 100 % Club“
Velice důležitý je i právní stav každé nemovitosti, zejména soulad se „Stavebním zákonem“. Velice rád každému podám pomocnou ruku i při řešení těchto záležitostí.
Nejvyšší odměnou pro mě je, když mě spokojený klient doporučí své rodině, přátelům nebo známým. V tu chvíli vím, že moje práce má smysl. Realitní činnost je především o práci s lidmi, jejich představami a potřebami! Velice rád každému pomohu při prodeji nebo pronájmu jeho nemovitosti.