V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Reality jsou můj život a spokojenost klientů je na prvním místě!
Za dobu mé dlouholeté, více jak dvacetileté praxe v této oblasti dokážu pochopit potřeby klientů a pomoci jim s jejích představami, ať už je to bydlení nebo prostory k podnikání. Pomoci při řešení různých životních situacích, jako je například dědické řízení, vyrovnání manželů apod.
„Díky důvěře klientů jsem byl v posledních pěti letech za svoji práci oceněn titulem 100 % Club“
Velice důležitý je i právní stav každé nemovitosti, zejména soulad se „Stavebním zákonem“. Velice rád každému podám pomocnou ruku i při řešení těchto záležitostí.
Nejvyšší odměnou pro mě je, když mě spokojený klient doporučí své rodině, přátelům nebo známým. V tu chvíli vím, že moje práce má smysl. Realitní činnost je především o práci s lidmi, jejich představami a potřebami! Velice rád každému pomohu při prodeji nebo pronájmu jeho nemovitosti.