Jak být produktivní při práci z domova

V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:

  • Izolace od rodiny. Základem soustředěné práce, která zahrnuje i telefonáty apod., je vlastní prostor, ideálně uzamykatelná pracovna. Když jsou doma i děti, je potřeba jim jasně říct, že nesmí rušit. I přesto to může být náročné.
  • Oblečení jako do práce. I když pracujeme z domu, je lepší se převléknout z pyžama do oblečení, ve kterém chodíme normálně do práce. Nemusí to být oblek, ale raději něco pohodlného. Studie ukazují, že nám to lépe pomůže se na práci soustředit, máme pocit, že jsme v práci.
  • Soustředění proti prokrastinaci. Doma nemáme přirozené pracovní prostředí, proto je těžší se soustředit. Ruší nás nejrůznější zvuky z okolních pokojů, možná nás to i táhne k prohlížení sociálních sítí, sportovních zpráv apod.
  • Nastavení harmonogramu. I když pracujeme z domu, je dobré si hned ráno ujasnit, co přesně budeme přes den v práci dělat, a kdy budeme končit. Je potřeba navodit si atmosféru, jako bychom byli v práci, protože přece jsme v práci!
  • Připravená pracovna. Vlastní pracovnu je dobré si připravit tak, aby nás v práci podporovala a zvyšovala naši produktivitu. Čistý a vyklizený stůl, žádné podněty k prokrastinaci, čerstvý vzduch, jednoduše je dobré si vytvořit co nejlepší pracovní podmínky.

Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.

2.9.2020

O mně

 

Reality jsou můj život a spokojenost klientů je na prvním místě!

 

Za dobu mé dlouholeté, více jak dvacetileté praxe v této oblasti dokážu pochopit potřeby klientů a pomoci jim s jejích představami, ať už je to bydlení nebo prostory k podnikání. Pomoci při řešení různých životních situacích, jako je například dědické řízení, vyrovnání manželů apod.

 

„Díky důvěře klientů jsem byl v posledních pěti letech za svoji práci oceněn titulem 100 % Club“

 

Velice důležitý je i právní stav každé nemovitosti, zejména soulad se „Stavebním zákonem“. Velice rád každému podám pomocnou ruku i při řešení těchto záležitostí.

 

Nejvyšší odměnou pro mě je, když mě spokojený klient doporučí své rodině, přátelům nebo známým. V tu chvíli vím, že moje práce má smysl. Realitní činnost je především o práci s lidmi, jejich představami a potřebami! Velice rád každému pomohu při prodeji nebo pronájmu jeho nemovitosti.

Pavel Vlček

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 100_percent 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 5_let_v_si_ti 195x200_rmx_silver Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.