Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Jsme Veronika a Petr Bartošovi.
Práce realitních makléřů není pro nás jen zaměstnání, je to životní styl a motivace. Jako 2 v 1 našim klientům přinášíme dvojnásobnou péči. Ke každému případu přistupujeme nejen s důrazem na čísla a fakta, ale také s ohledem na vaše emoce a potřeby. Naším cílem není jen prodej, ale především naplnění vašich realitních potřeb.
Za každým prodejem stojí naše osobní nasazení od A do Z. Nabízíme profesionální fotografie, video prohlídky, 3D vizualizace, záběry z dronů, 2D a 3D půdorysy a „homestaging“. Tyto služby si provádíme sami, abychom zajistili, že každá nemovitost bude prezentována s maximální péčí a precizností. Díky tomu máme 100 % kontrolu nad celým procesem prodeje.
Od prvního setkání až po uzavření obchodu jsme s vámi na každém kroku. Vaše důvěra je pro nás prioritou, ať už jde o prodej, nebo pronájem.
Rádi pomůžeme i vám s prodejem vaší nemovitosti.