V dnešní koronavirové době většina z nás zažila nebo ještě zažívá práci z domova. Home office se stalo oblíbené slovní spojení. Někomu to vyhovuje více, jinému méně, faktem ale je, že se i v budoucnu musí počítat s tím, že se může situace opakovat a my budeme nuceni z domu pracovat. A nejedná se zdaleka jen o makléře a lidi pracující ve světě realit. V tomto článku se podíváme na několik tipů, co dělat pro to, abychom byli při práci z domova produktivní. Pojďme se na ně podívat:
Home office je pro mnohé oříšek hlavně z hlediska produktivity práce. Dobrou přípravou je možné svou práci zefektivnit. Zamyslete se, co v domácí pracovně zlepšit a jak si práci z domova nastavit. Uvidíte, že najdete rezervy, které se dají celkem lehce odstranit.
2.9.2020
Jsme Veronika a Petr Bartošovi.
Práce realitních makléřů není pro nás jen zaměstnání, je to životní styl a motivace. Jako 2 v 1 našim klientům přinášíme dvojnásobnou péči. Ke každému případu přistupujeme nejen s důrazem na čísla a fakta, ale také s ohledem na vaše emoce a potřeby. Naším cílem není jen prodej, ale především naplnění vašich realitních potřeb.
Za každým prodejem stojí naše osobní nasazení od A do Z. Nabízíme profesionální fotografie, video prohlídky, 3D vizualizace, záběry z dronů, 2D a 3D půdorysy a „homestaging“. Tyto služby si provádíme sami, abychom zajistili, že každá nemovitost bude prezentována s maximální péčí a precizností. Díky tomu máme 100 % kontrolu nad celým procesem prodeje.
Od prvního setkání až po uzavření obchodu jsme s vámi na každém kroku. Vaše důvěra je pro nás prioritou, ať už jde o prodej, nebo pronájem.
Rádi pomůžeme i vám s prodejem vaší nemovitosti.