Jak se připravit na stěhování

Ať už se budete stěhovat do nového bytu nebo domu, pravidla stěhování jsou podobná. Základ je určit datum stěhování a rozhodnout se, jestli se budete stěhovat svépomocí nebo oslovíte stěhovací firmu. Tak jak ta nejspíše zjistíte, že máte více věcí, než jste si mysleli. I proto je dobré začít se na stěhování připravovat s předstihem. To znamená, že uvažovat nad tím můžete už dva měsíce dopředu, intenzivnější balení pak stačí třeba dva až tři týdny před dnem D.

Než začnete s balením, udělejte si plán stěhování. Čím začnete, do čeho budete věci dávat, kdo vám pomůže, jakým autem vše převezete, jaké stěhovací pomůcky a obalové materiály budete potřebovat apod. Základem úspěšného stěhování je dobře a přehledně se sbalit.

Zajímavý tip je strategie jednoho volného pokoje. Jako první vykliďte jeden pokoj, který budete využívat na skladování sbalených věcí, krabic apod. Krabice si přehledně popisujte. Začínejte věcmi, které už ty dva týdny nebudete potřebovat - knihy, oblečení, dokumenty, hračky apod.

Nezapomeňte si sbalit tzv. nouzové zavazadlo, kde budete mít základní věci, jako je oblečení na převlečení, hygienické potřeby, doklady apod.

U stěhování je příjemné to, že si uděláte přehled o svých věcech, a to, co nepotřebujete, můžete vyhodit nebo nějakou formou poslat dál. Je to moc příjemný pocit zbavovat se nepotřebných věcí. Můžete se dokonce podívat na to, co je to minimalismus v bydlení, o to více věcí se pak budete chtít zbavit.

V den stěhování už jen zajistíte místo na parkování stěhovacího vozu, a můžete začít stěhovat. Buďte v klidu, vše dobře dopadne, se stěhováky i bez nich.

30.8.2021

O mně

Jsme Veronika a Petr Bartošovi.

Práce realitních makléřů není pro nás jen zaměstnání, je to životní styl a motivace. Jako 2 v 1 našim klientům přinášíme dvojnásobnou péči. Ke každému případu přistupujeme nejen s důrazem na čísla a fakta, ale také s ohledem na vaše emoce a potřeby. Naším cílem není jen prodej, ale především naplnění vašich realitních potřeb.

Za každým prodejem stojí naše osobní nasazení od A do Z. Nabízíme profesionální fotografie, video prohlídky, 3D vizualizace, záběry z dronů, 2D a 3D půdorysy a „homestaging“. Tyto služby si provádíme sami, abychom zajistili, že každá nemovitost bude prezentována s maximální péčí a precizností. Díky tomu máme 100 % kontrolu nad celým procesem prodeje.

Od prvního setkání až po uzavření obchodu jsme s vámi na každém kroku. Vaše důvěra je pro nás prioritou, ať už jde o prodej, nebo pronájem.

Rádi pomůžeme i vám s prodejem vaší nemovitosti.

Petr Bartoš

Makléř

Certifikáty

1 Celkový rok 2024 listopad Únor 2 místo Morava 500004376_26490_RM_CZ_EP_DPLM_PLAT_CL Květen 24 Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.