Makléř bez známé značky to má čím dál obtížnější

Ve světě realit jsou lidé velmi obezřetní. Jde o velké peníze, často se jedná o celoživotní úspory nebo částky, které jsou úplně mimo běžnou realitu lidí. O to důležitější je důvěryhodnost a dobré jméno realitní kanceláře, se kterou prodávající nebo kupující spolupracují. Obzvláště v této složité koronavirové době lidé svěřují své nemovitosti mnohem raději realitním kancelářím známých značek, než nováčkům či neznámým makléřům. Je to logické, což vidí i makléři, kteří často právě pod známé brandy míří.

Skvělé zázemí – technologie, profesionální tým aj.

Velkou výhodou velkých značek jako je třeba REMAX je skutečnost, že makléře podporuje profesionální tým – právníci, fotografové, IT pracovníci, zkušenější makléři apod. Kvalita marketingu, prezentace i zabezpečení celé transakce je na velmi vysoké úrovni. Když k tomu přidáte dobré jméno, které zaručuje, že se klient s takovou realitkou nespálí, pak je jasné, že jsou tito makléři úspěšnější.

Více peněz pro makléře pod známou značkou

Z hlediska motivace makléřů zde hraje roli i zajímavá a logická statistika. Makléři pod silným brandem si vydělají více než makléři, kteří jedou sami na sebe, nebo pracují pro neznámou lokální realitní kancelář. To může být klientům jedno, protože pro ně je nejdůležitější kvalita služby, ale pro makléře je to signál k tomu, aby svou kariéru spojili se silnou značkou.

Důvěryhodnost na prvním místě

I když je makléř sebelepší, má výborné reference a v oboru se mu daří, stejně má lehkou nevýhodu oproti silným značkám. Tou je důvěryhodnost na první pohled. Většina lidí je dnes plná strachů a proto raději zvolí známé jméno, než šikovného makléře, který dělá sám na sebe. Je to trochu škoda, ale v praxi to tak bývá. Faktem však je, že když je makléř šikovný, bezpečně se uživí i na volné noze. Při spolupráci se silným partnerem se mu však může dařit ještě mnohem lépe!

31.10.2020

O mně

Jsme Veronika a Petr Bartošovi.

Práce realitních makléřů není pro nás jen zaměstnání, je to životní styl a motivace. Jako 2 v 1 našim klientům přinášíme dvojnásobnou péči. Ke každému případu přistupujeme nejen s důrazem na čísla a fakta, ale také s ohledem na vaše emoce a potřeby. Naším cílem není jen prodej, ale především naplnění vašich realitních potřeb.

Za každým prodejem stojí naše osobní nasazení od A do Z. Nabízíme profesionální fotografie, video prohlídky, 3D vizualizace, záběry z dronů, 2D a 3D půdorysy a „homestaging“. Tyto služby si provádíme sami, abychom zajistili, že každá nemovitost bude prezentována s maximální péčí a precizností. Díky tomu máme 100 % kontrolu nad celým procesem prodeje.

Od prvního setkání až po uzavření obchodu jsme s vámi na každém kroku. Vaše důvěra je pro nás prioritou, ať už jde o prodej, nebo pronájem.

Rádi pomůžeme i vám s prodejem vaší nemovitosti.

Petr Bartoš

Makléř

Certifikáty

1 Celkový rok 2024 listopad Únor 2 místo Morava 500004376_26490_RM_CZ_EP_DPLM_PLAT_CL Květen 24 Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.