Prodej nemovitostí a vše, co se kolem něj točí, se neustále vyvíjí. Makléři i realitní kanceláře se předhánějí v tom, jak zaujmout potencionální kupce, jak nemovitost připravit k prodeji a hlavně, jak ji prezentovat. Už dnes se používá řada technologií, které se budou v budoucnosti ještě více rozvíjet – 3D prohlídky matterport, videoprohlídky, videa z dronů apod. Obzvláště teď, kdy se omezují osobní kontakty s ostatními lidmi na minimum, mají tyto virtuální prezentace nemovitostí velký význam!
Těžko odhadnout, jaké konkrétní technologie se budou rozvíjet, ale budou mít společný cíl – co nejlépe zájemcům nemovitost ukázat, aniž by museli přijít na osobní prohlídku. V tomto směru jde doba hodně rychle dopředu. Nakonec však vždy platí a nejspíše i bude platit, že každý opravdový zájemce chce vidět nemovitost osobně, naživo. Ať jsou technologie jakékoliv, 99% kupujících musí nemovitost vidět na vlastní oči!
O rychlosti prodeje i prodejní ceně dnes často rozhoduje marketing. Když máte perfektní marketing, můžete nemovitost prodat o stovky tisíc dráž. Vytvořit vlastní stránky nemovitosti, natočit vtipné video, propagovat nemovitost se skvělými fotkami přes sociální sítě, dostat inzerát k těm pravým lidem. To všechno rozhoduje a pomáhají tomu i nejnovější technologie. Zkušená realitní kancelář vám právě takové rozdílové a nadstandardní služby nabídne.
Ať už máte sebelepší prezentaci a marketing prodávané nemovitosti, nakonec o prodeji rozhodne stejně osobní kontakt. Domluvit se a dotáhnout prodej by měla být jedna z nejdůležitějších schopností kvalitního makléře. Tak jako bude chtít kupující stejně osobně nemovitost vidět, tak se bude chtít i osobně domluvit s majitelem a jeho makléřem.
17.10.2020
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.