Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.