Jak by měla vypadat webová stránka prodávané nemovitosti

Abyste prodali svou nemovitost co nejvýhodněji, budete nejspíše spolupracovat s realitní kanceláří. Existují různé marketingové metody, jak nemovitost prodat, jednou z nich je i tvorba vlastních webových stránek této nabízené nemovitosti. Díky webové stránce lidem sdělíte veškeré informace o tom, co nabízíte, na jednom místě. Přehledně je shromáždíte a ušetříte spoustu času sobě i zájemci. Pojďme se podívat, co by mělo na těchto webových stránkách být.

Profi fotky, videoprohlídka i video z dronu

Web by měl být jednoduchý a hlavně přehledný. Měly by tam být uvedeny veškeré podstatné informace, které se k prodeji vážou. Základem je galerie profesionálních fotografií, popis nemovitosti a okolí, videoprohlídka plus ideálně i letecké záběry z dronu. To vše zájemce ocení. V popisu je dobré zmínit, čím je nemovitost zajímavá, a proč by si ji člověk měl koupit. Samozřejmě tam budou i základní informace jako je dopravní dostupnost, občanská vybavenost, zajímavosti v okolí apod.

Web osloví více zájemců

Díky vlastním webovým stránkám bude jednodušší propagace nemovitosti. Funguje to obvykle tak, že realitní kancelář zajistí propagaci přes všechny její kanály, což jsou realitní servery, databáze investorů, sociální sítě a mnohé další. Webová stránka vypadá mnohem lépe než klasický inzerát, nemluvě o tom, že na ní může být mnohem více fotek i informací a ozvou se tak jen opravdu vážní zájemci, což šetří čas všem zúčastněným stranám.

S tvorbou webu vám samozřejmě zase pomůže vybraná realitní kancelář, která zajistí i profesionální přípravu nemovitosti k prodeji (homestaging), fotografa i vše ostatní.

13.6.2021

O mně

Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.

 

Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte.  Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.

 

Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.

 

Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.   

Mgr. Petr Hladký

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.