Pro tři čtvrtiny lidí je důležité vybavení domácnosti. Nejvíce si lidé přejí bydlet v domě, který by měl vlastní zahradu, terasu, bazén a dostatek pokojů.
Nejvíce lidí snících o bydlení ve vlastním rodinném domě, a to 56 procent, si přeje, aby mělo každé dítě vlastní pokoj. Z lidí, již si přejí žít v bytě, chce vlastní pokoj pro každé dítě dokonce 62,5% obyvatel.
Mezi nejžádanější vybavení domu i bytu patří terasa či balkon. Terasa je důležitá pro 48 % lidí snících o rodinném domě, ale mnohem více projevují toto přání lidé snící o bydlení v bytě. Terasu či balkon si přeje 57,3 % lidí.
Lidé snící o bydlení v rodinném domě si v hojném počtu přejí také bazén, a to 43 %. Z lidí, kteří chtějí bydlet v bytě, si bazén přeje jen 15,6 % lidí. Místo bazénu si většina lidí snících o vlastním bytě přeje vanu či sprchový kout, a to hned 55,2 %.
Kromě vybavení domácnosti je pro lidi důležitá také dostupnost přírody v místě bydliště. Právě dostupnost přírody uvádí nejvíce lidí jako hlavní prioritu mimo vybavení. Blízkost přírody je důležitá pro 52 % lidí snících o rodinném domě a 44 procent obyvatel, kteří chtějí žít v bytě.
Domov a jeho okolí by mělo být také místem pro relax a psychický odpočinek. Myslí si to 45 % lidí, kteří si přejí žít v rodinném domě, a 36 % lidí snících o vlastním bytě.
Na třetím místě v pomyslném žebříčku přání se liší představy lidí snících o domě a o bytě. Zatímco pro 35 % obyvatel rodinných domů je důležité, aby byl domov místem pro setkávání s rodinou a přáteli, lidé snící o bydlení v bytě uvádějí toto přání jen ve 25 % případů. Pro ně je na třetím místě dostupnost pracoviště bez dojíždění, což je důležité pro 34 % lidí. Proti tomu lidé snící o rodinném domě počítají s dojížděním, neboť dostupnost pracoviště bez dojíždění je důležitá jen pro 22 % lidí.
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.