Mladá generace se na nemovitosti dívá jinak než dřívější generace. Už není v módě stavět dvougenerační domy, mladí lidé se nechtějí starat o velkou zahradu, nebo dokonce hospodářství, nechtějí žít na extra rušných místech. A často potřebují mít dobré spojení do velkého města. Když chcete prodat svou nemovitost, může se stát, že oslovíte právě mladou generaci. Lokalitu a samotnou nemovitost sice nezměníte, ale můžete se zaměřit na kvalitní propagaci tak, aby vaše nemovitost tyto mileniály zaujala.
Mladé lidi je potřeba zaujmout. Nemovitosti hledají na chytrých telefonech, nejdůležitější jsou tedy perfektní fotky. Investujte do profesionálního fotografa, nebo ještě lépe spolupracujte se zkušenou realitní kanceláří. Ta zajistí nejen skvělé fotky, ale také půdorysy, videoprohlídku nebo i home staging, což je minimální profesionální příprava nemovitosti k prodeji. Do prezentace je možné zahrnout i trochu netradiční popis který zájemce zaujme.
Mladí lidé obvykle shánějí buď příjemné menší byty s balkónem či předzahrádkou v klidné části, ale zároveň blízko centra města, nebo menší rodinné domy někde na předměstí, kde je klid a nedaleko do přírody. Důležitá je dobrá dopravní dostupnost do města, ke službám apod. Málokterý mladý člověk touží po velkém pozemku, protože to znamená práci navíc. A mileniálové jsou obvykle zaneprázdnění a nemají na takovou údržbu čas ani chuť.
Samozřejmě záleží v první řadě na lokalitě, kterou nezměníte, ale změnit můžete alespoň první dojem ze své nemovitosti. Upravte zahradu, vstupní prostor, perfektně ukliďte a nechte si opravdu poradit zkušeným makléřem nebo přímo bytovým designérem, jak nemovitost naaranžovat tak, aby byla co nejvíce atraktivní. Nejenže zaujmete více zájemců, ale můžete si také říct za nemovitost i o více peněz!
30.1.2021
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.