Makléř bez známé značky to má čím dál obtížnější

Ve světě realit jsou lidé velmi obezřetní. Jde o velké peníze, často se jedná o celoživotní úspory nebo částky, které jsou úplně mimo běžnou realitu lidí. O to důležitější je důvěryhodnost a dobré jméno realitní kanceláře, se kterou prodávající nebo kupující spolupracují. Obzvláště v této složité koronavirové době lidé svěřují své nemovitosti mnohem raději realitním kancelářím známých značek, než nováčkům či neznámým makléřům. Je to logické, což vidí i makléři, kteří často právě pod známé brandy míří.

Skvělé zázemí – technologie, profesionální tým aj.

Velkou výhodou velkých značek jako je třeba REMAX je skutečnost, že makléře podporuje profesionální tým – právníci, fotografové, IT pracovníci, zkušenější makléři apod. Kvalita marketingu, prezentace i zabezpečení celé transakce je na velmi vysoké úrovni. Když k tomu přidáte dobré jméno, které zaručuje, že se klient s takovou realitkou nespálí, pak je jasné, že jsou tito makléři úspěšnější.

Více peněz pro makléře pod známou značkou

Z hlediska motivace makléřů zde hraje roli i zajímavá a logická statistika. Makléři pod silným brandem si vydělají více než makléři, kteří jedou sami na sebe, nebo pracují pro neznámou lokální realitní kancelář. To může být klientům jedno, protože pro ně je nejdůležitější kvalita služby, ale pro makléře je to signál k tomu, aby svou kariéru spojili se silnou značkou.

Důvěryhodnost na prvním místě

I když je makléř sebelepší, má výborné reference a v oboru se mu daří, stejně má lehkou nevýhodu oproti silným značkám. Tou je důvěryhodnost na první pohled. Většina lidí je dnes plná strachů a proto raději zvolí známé jméno, než šikovného makléře, který dělá sám na sebe. Je to trochu škoda, ale v praxi to tak bývá. Faktem však je, že když je makléř šikovný, bezpečně se uživí i na volné noze. Při spolupráci se silným partnerem se mu však může dařit ještě mnohem lépe!

31.10.2020

O mně

Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.

 

Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte.  Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.

 

Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.

 

Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.   

Mgr. Petr Hladký

Makléř

Certifikáty

195x200_RMX_Aukcni_specialista Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.