Jestli hledáte nemovitost ke koupi a projíždíte různé realitní servery, případně nabídky realitních kanceláří, nečekaně často narazíte na nemovitosti, které už jsou prodány. Buď je to u nich přímo uvedeno, nebo to zjistíte, když na daný kontakt zavoláte. Zajímá vás, proč se to děje? V tomto článku se podíváme na několik důvodů, proč narážíme na inzeráty nemovitostí, které už jsou ve skutečnosti prodány.
Když najdete nemovitost, která vás zajímá, zavoláte na uvedené číslo a zjistíte, že už je prodaná, bývá to často ne proto, že byste měli smůlu a zavolali o pár minut později, ale spíše jde o to, že se nemovitost nabízí nevýhradně. To znamená, že nemovitost prodává více realitních kanceláří, které často ani neví, jestli je nemovitost ještě k mání. Zavoláte makléři, ten vám řekne, že zjistí, zda je nemovitost dostupná, zavolá majiteli, a teprve teď se dozví, že je prodaná. Vypadá to amatérsky, ale právě i toto přináší nevýhradní nabídka :/
Dalším častým jevem je to, že makléři a realitky nechávají ve své nabídce úmyslně prodané nemovitosti, aby bylo vidět, kolik se toho u nich prodá. Navíc se tím uměle navyšuje počet inzerátů v nabídce, aby to vypadalo, že realitka jede ve velkém a daří se jí. Je to jednoduše marketingový tah, který klientům vůbec nic nepřináší…
Možná vám to zní nepravděpodobně, ale falešné inzeráty jsou také forma nefér neetické reklamy některých makléřů a realitních kanceláří. Takový falešný inzerát vypadá jako pravý, ale když zavoláte makléři, zjistíte, že nemovitost už je prodaná, ale mají v nabídce podobnou, případně si na vás vezmou kontakt s tím, že když se podobná nemovitost objeví, budou vás okamžitě a přednostně kontaktovat. To všechno jsou nekalé praktiky, které se ale celkem často v realitním světě používají! Dejte si pozor s výběrem kvalitní realitní kanceláře!
20.11.2020
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.