Sociální sítě dnes hýbou světem. A byla by škoda je nevyužít i při prodeji nemovitosti. Stačí udělat povedené fotky, video a virtuální prohlídku - přidat zajímavý popis a už můžete mini inzerát šířit po sociálních sítích. V praxi tak lidé velmi často vlastní nemovitosti nabízejí. Pravdou je, že sociální sítě využívají i profesionální realitní kanceláře, které dokážou vytvořit ještě lepší prezentaci včetně videoprohlídek nebo praktických půdorysů.
Ideální je oslovit renomovanou realitní kancelář, která vytvoří perfektní prezentaci a pomůže vám určit optimální prodejní cenu. Moc se nehodí, když se šíří více typů inzerátů na jednu nemovitost, lepší je, když sdílíte jen jednu, případně více verzí jedné prezentace (například dlouhou a zkrácenou). Když je více různých inzerátů, vypadá to nedůvěryhodně.
Krátká prezentace i s fotkami a cenou se dá skvěle šířit přes Facebook, Instagram a další kanály. Přiložený odkaz může vést zase na videoprezentaci na YouTube. A věřte tomu, že právě na sociálních sítích je spousta potencionálních zájemců, kteří by se jinak o vaší prezentaci nedozvěděli.
Základním motivem použití sociálních sítí je samozřejmě zvýšení dosahu inzerce. Technologie jdou kupředu, prezentace nemovitosti tak může být perfektní, zajímavá i vtipná. Ale musí se dostat k lidem. A v tom jsou sociální sítě nedocenitelné. Oslovíte tak mnohem více zájemců. V neposlední řadě tak urychlíte prodej nemovitosti a zaujmete i mladší generaci, která slyší hlavně na atraktivní a moderní formu komunikace. Využijte sílu sociálních sítí, ideálně ve spolupráci s profesionály!
3.11.2020
Po více jak 15 letech v bezpečnostním sboru jsem z manažerské funkce odešel do světa realit, který mne uchvátil a pracuji v něm s radostí. Z původního působiště jsem si přinesl profesionální přístup, morální a etické standardy, kterých se držím. Co slíbím, to dodržím.
Prodej nemovitostí je často navázán na životní etapy, které jsou náročné a ne vždy příjemné, a proto se Vám ode mne dostane lidského a čestného přístupu, který si zasloužíte. Mým cílem je spokojený klient. Své jméno jsem spojil s RE/MAX, protože se jedná o jednu z nejsilnějších značek na trhu s proklientským etickým kodexem.
Aby se Vaše nemovitost výhodně prodala, vytvořím dle domluvy a potřeby prezentaci nemovitosti (profesionální fotografie, videoprohlídka, 2D a 3D půdorysy, 3D návrhy, záběry z dronu, vizualizace). Inzerát vložím na nejnavštěvovanější realitní servery, zacílím jej na potenciální kupující, abych Vaši nemovitost prodal za nejvyšší tržní cenu. Budete ode mne dostávat pravidelné reporty ohledně zájmu o nemovitost a o proběhlých prohlídkách. Právní stránku převodu nemovitosti pak dokončíme s advokátní kanceláří.
Pro Vás to znamená, že od začátku budete o všech krocích vědět, ale starosti s tím spojené přenecháte na mně.