17_Delux podcast. K čemu je dobrý HOMESTAGING❓Zvedne prodejní cenu nemovitosti ❓A jak to provést❓

Rozhovor s Lidkou Francovou a Ondřejem Francem, specialisty na homestaging nemovitostí a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na homestaging❓✅ Jak to funguje v praxi❓ A zajímavosti z trhu❗️

*omlouvám se za jenom dva microfony místo třech, bohužel nejsme ještě tak vybavení. Dále se omlouvám, že jsem při představení hostů jako první nejmenoval Lidku = moje faux pas, v tom spěchu jsem si to neuvědomil :) Promiň Lidko ;)

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Kdy je vhodný homestaging nemovitosti❓

✅ Kdy naopak homestaging vhodný není❓

✅ Jaký je rozdíl mezi fyzickým a digitálním stagingem❓

✅ Jak dlouho trvá nastejžování nemovitosti❓

✅ Kolik taková služba stojí❓

✅ O kolik % se dá zvednout hodnota nemovitosti pomocí stagingu❓

✅ Kolik museli makléři investovat do této služby❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

14.6.2022

O mně

S více než několika lety zkušeností v realitním odvětví se stále snažím nabídnout svým klientům nejen odborné služby, ale také osobitý a přátelský přístup. Věřím, že každý klient je jedinečný, a proto se snažím poskytnout řešení, která nejlépe odpovídají jejich specifickým potřebám a přáním.

 

Mimo svou práci v realitách mám vášeň pro cestování. Tyto zkušenosti mi poskytly široký rozhled a dovolily mi zdokonalit svou angličtinu na vysokou úroveň. V dnešním globalizovaném světě je to něco, co považuji za velkou výhodu!

 

Pokud hledáte makléře, který kombinuje profesní zkušenosti s osobním dotekem, rád bych byl vaší prvním volbou!

Mgr. Petr Němec

Makléř

Certifikáty

1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX 2. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX realitn_profesion_l_cmyk bronze Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.