Když pracujete jako makléř, měli byste mít všeobecný přehled, selský rozum, ale také budete potřebovat znalosti z různých oborů. Makléř obvykle neobsáhne všechny související obory, a tak spolupracuje se špičkovými profesionály. Obecně platí, že makléři nejčastěji spolupracují s právníky, fotografy, IT specialisty, finančními poradci, markeťáky a také s copywritery.
Copywriter je profesionální textař, který vám může pomoci s veškerými texty, případně i s aktivitami na sociálních sítích. Nejčastější služby, které realitní kanceláře od copywritera požadují, jsou následující:
Když cítíte, že vaše texty nezáří tak, jak by mohly, pak jednoduše oslovte zkušeného copywritera, a vyzkoušejte si spolupráci. Možná vám pomůže posunout vaše služby zase o kousek dál!
20.3.2021
S více než několika lety zkušeností v realitním odvětví se stále snažím nabídnout svým klientům nejen odborné služby, ale také osobitý a přátelský přístup. Věřím, že každý klient je jedinečný, a proto se snažím poskytnout řešení, která nejlépe odpovídají jejich specifickým potřebám a přáním.
Mimo svou práci v realitách mám vášeň pro cestování. Tyto zkušenosti mi poskytly široký rozhled a dovolily mi zdokonalit svou angličtinu na vysokou úroveň. V dnešním globalizovaném světě je to něco, co považuji za velkou výhodu!
Pokud hledáte makléře, který kombinuje profesní zkušenosti s osobním dotekem, rád bych byl vaší prvním volbou!