🏡 31_Delux podcast 🔴 Věcné břemeno dožití, jak na to❓Jak prodat s touto právní vadou❓Kolik dostanu💶❓

Rozhovor s 👉 makléřkou Janou Barabášovou, specialistkou na komplikované prodeje a 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jak na věcné břemeno dožití na nemovitosti❓

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jak se určuje cena nemovitosti s věcným břemenem dožití❓

✅ Jaké jsou druhy tohoto věcného břemene❓

✅ Na co si dávat pozor❓

✅ Pro koho je tato služba vhodná❓

✅ Jaké jsou nejčastější poptávky klientů❓

✅ Kdo kupuje nemovitosti s tímto věcným břemenem❓

✅ Jak dlouho takový prodej trvá❓

✅ Jaká je statistika zapsaných břemen v KN❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verse podcastu

Audio verse podcastu

26.9.2022

O mně

 

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.

 

Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem. Při prodeji věnuji maximální úsilí přípravě a profesionální prezentaci prodávané nemovitosti. Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně ... a to vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.

 

Bude mi velkou ctí se s vámi potkat a být součástí vaší velké životní změny, kterou prodej či koupě nemovitosti bezesporu je.

Petr Obhlídal

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX bronze Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.