🏡83_Delux podcast🔴 Co jsou to skryté vady nemovitostí❓Jak funguje inspekce domů a bytů❓Tipy a Triky🔥

Rozhovor s 👉 Ing. Michalem Baumannem, inspektorem nemovitostí 🛜 A 👉 Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux na téma = Co jsou to skryté vady nemovitostí a jak je poznat 🙏

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

Jaké jsou nejčastější vady nemovitostí
Jaká je kvalita současných novostaveb
Jak řešit skrytou vadu a co to je
Jaké jsou obvyklé vady u nemovitostí
Kdo je to technický inspektor nemovitostí
Jaký je rozdíl mezi soudním znalcem a inspektorem
Nejčastější vady nemovitostí
A kolik stojí posudek k nemovitosti

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

Video verze podcastu

Audio verze podcast

12.2.2025

O mně

 

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.

 

Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem. Při prodeji věnuji maximální úsilí přípravě a profesionální prezentaci prodávané nemovitosti. Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně ... a to vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.

 

Bude mi velkou ctí se s vámi potkat a být součástí vaší velké životní změny, kterou prodej či koupě nemovitosti bezesporu je.

Petr Obhlídal

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX bronze Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.