Když prodáváte nemovitosti, pak jste určitě podnikatel ne zaměstnanec, a to i v případě, že pracujete pro realitní kancelář. Co je však lepší a výhodnější? Být zaměstnanec nebo podnikatel? Na to neexistuje jednoznačná odpověď hlavně proto, že každý je jiný a má jiné potřeby. V tomto článku se krátce podíváme na výhody a nevýhody obou variant.
Mezi hlavní výhody zaměstnaneckého poměru patří pravidelný plat, zaměstnanecké benefity (třeba placená dovolená), většinou stálá pracovní doba, po pracovní době klídek, a také fakt, že neinvestujete vlastní kapitál, čímž neriskujete jeho ztrátu.
Mezi nevýhody se dá zařadit to, že nejste flexibilní ve využívání svého času, v pracovní době patří váš čas vašemu zaměstnavateli. Pracujete s lidmi, které jste si nevybrali, ohodnocení práce záleží na zaměstnavateli, mohou vás kdykoliv propustit, musíte dělat i práci, která vás nebaví apod.
Výhod je zde spousta, ale je otázka, jak se na ně, kdo dívá. Podnikatel o svém příjmu rozhoduje sám. Když je schopný, má dobré nápady a správné lidi kolem sebe, může si vydělat mnohem více než zaměstnanec. Je pánem svého času. Může dělat to, co ho baví. Podnikatel má velkou motivaci a může tak realizovat své sny.
Mezi nevýhody podnikání patří určitě to, že nese všechna rizika sám. Hlavně na začátku je obvykle potřeba do podnikání vložit nejen čas a úsilí, ale také určitý kapitál. Je potřeba na sobě pracovat.
Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.
Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem. Při prodeji věnuji maximální úsilí přípravě a profesionální prezentaci prodávané nemovitosti. Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně ... a to vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.
Bude mi velkou ctí se s vámi potkat a být součástí vaší velké životní změny, kterou prodej či koupě nemovitosti bezesporu je.