Daň z nemovitých věcí 2022 - formuláře

Daň z nemovitých věcí (případně její první splátku) na letošní rok je třeba zaplatit do 31. 5. 2022.

Koncem dubna začala Finanční správa rozesílat první obálky se složenkami pro úhradu daně z nemovitých věcí pro rok 2022. Kdo se přihlásil k zasílání údajů e-mailem, neměl by zapomenout kontrolovat svoji e-mailovou schránku. Pokud osoba vlastní datovou schránku, dostane všechny potřebné informace do ní. Daň je potřeba zaplatit do 31. 5. 2022.

Přihlásit se k zasílání údajů pro placení daně z nemovitých věcí e-mailem lze prostřednictvím žádosti, která je dostupná ZDE. Po vyplnění žádosti je možné vytvořený PDF dokument odeslat buď poštou na příslušný finanční úřad, nebo podat datovou schránkou či prostřednictvím online finančního úřadu (portál MOJE daně, formát xml).   

28.5.2022

O mně

 

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.

 

Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem. Při prodeji věnuji maximální úsilí přípravě a profesionální prezentaci prodávané nemovitosti. Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně ... a to vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.

 

Bude mi velkou ctí se s vámi potkat a být součástí vaší velké životní změny, kterou prodej či koupě nemovitosti bezesporu je.

Petr Obhlídal

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX bronze Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.