Pro makléře - jak získávat do nabídky nemovitosti na prodej

Jako makléř nebo realitní kancelář potřebujete mít dostatek nabídek nemovitostí na prodej. Není cílem jich mít co nejvíce. Abyste se o ně stíhali profesionálně starat. Ale přesto jsou nemovitosti k prodeji to hlavní, co ke své práci potřebujete. V tomto článku se podíváme, jakými způsoby se dají nemovitosti na prodej do nabídky získávat:

  • Studená volání. Není to moc příjemné, ale někdy je to účinná taktika. Obvolávat inzeráty lidí, kteří prodávají nemovitost svépomocí bez realitky a nabídnout jim své služby.
  • Online marketing. V dnešní době velmi efektivní nástroj, jehož základem je vlastní dobře připravený web. Klienti vás začnou sami oslovovat.
  • Sociální sítě. V kombinaci s vlastním webem je aktivita na sociálních sítích dalším místem, odkud budete získávat nové nemovitosti k prodeji.
  • Další druhy marketingu. Velmi účinný může být klasický marketing, kdy používáte tiskovou reklamu (billboardy, letáky, časopisy, reklama na autě aj.), ale také referenční a reciproční marketing.
  • Vést si databázi kontaktů a budovat vztahy s majiteli nemovitostí. Vyplatí se vést si databázi kontaktů a budovat dlouhodobé vztahy s majiteli činžovních domů, investory, majiteli bytů, rodinných domů, pracovníků developerských společností a vůbec s lidmi, kteří kolem vás v dané oblasti kolem nemovitostí točí.
  • Dny otevřených dveří a pořádání akcí. Abyste získali nové nemovitosti, můžete pořádat dny otevřených dveří u sebe v realitní kanceláři, ale také v prodávaných nemovitostech. Když jste šikovní, můžete pořádat i jiné akce typu seminářů nebo i společenských a sportovních akcí pro klienty, přátele a známé.
  • Bezplatné odhady nemovitostí. Když nabízíte nezávazné odhady nemovitostí, osloví vás lidé, kteří o prodeji třeba zatím jen uvažují. Mohou to být i odhady pro dědická řízení.

Existuje celá řada dalších způsobů, jak nemovitosti nabírat. Ideální je absolvovat nějaký seminář, nebo se přidat ke zkušené realitní kanceláři, kde se všechno naučíte!

16.8.2021

O mně

 

Mým cílem je dělat reality jinak - kvalitně! Proto jsem si zvolil RE/MAX, jednu z nejsilnějších značek na světovém trhu realit. Je pro mě velice důležité neustále se zdokonalovat, vzdělávat se, učit se a toho se mi v RE/MAX dostává v té nejvyšší kvalitě.

 

Za své služby svým klientům ručím, vždy se ke své práci stavím profesionálně, zodpovědně a s tou největší péčí. Realitní činnost je mým koníčkem, radostí a životním stylem. Při prodeji věnuji maximální úsilí přípravě a profesionální prezentaci prodávané nemovitosti. Vytvářím Home-Staging, točím video-prohlídky, využívám profesionálního fotografa, zajišťuji 2D i 3D půdorysy, inzeruji na nejsledovanějších realitních serverech, pracuji na sociálních sítích, objednávám letákové kampaně ... a to vše s jasným cílem. Prodat Vaši nemovitost za tu nejvyšší cenu k Vaší plné spokojenosti.

 

Bude mi velkou ctí se s vámi potkat a být součástí vaší velké životní změny, kterou prodej či koupě nemovitosti bezesporu je.

Petr Obhlídal

Makléř

Certifikáty

realitn_profesion_l_cmyk 1. STUPEŇ - Jan Konečný REMAX bronze Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.