RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Proč prodávat nemovitost v zimě

Prodej nemovitosti není sezónní záležitost, ale když máte čas, pak můžete klidně počkat na zimní měsíce, kdy může být prodej o trošku výhodnější. V tomto článku se podíváme na konkrétní výhody, které prodej nemovitosti v zimě nabízí. Pojďme se na ně podívat:

  • Rychlejší vyřízení hypotéky. V zimě se statisticky vyřizuje méně hypoték, takže kupec bude mít šanci vyřídit si hypotéku nebo jiné financování rychleji než v létě.
  • Menší konkurence. V zimě dlouhodobě platí, že se k prodeji nabízí méně nemovitostí. Tím pádem máte se svou nemovitostí menší konkurenci a je větší šance, že si zájemce vybere vaši nemovitost.
  • Vyšší cena. Logicky platí i to, že když je menší konkurence, je šance si říct o vyšší cenu. Rozdíl tady asi nebude veliký, ale určitě máte šanci prodat svou nemovitost o kousek dráž.
  • Jednodušší příprava nemovitosti k prodeji. Je jasné, že připravit nemovitost k prodeji musíte i v zimě, ale nebudete třeba řešit údržbu zahrady. Zaměříte se čistě na interiér.
  • Důkaz o kvalitě domu. Zima dům lépe prověří. Kupci si mohou vyzkoušet, jak se dům chová v zimě, jestli někde očividně netáhne a že je v domě příjemně a útulno i v zimním období.
  • Všichni mají více času. Když prodáváte nemovitost v zimě, všichni na vás mají více času - makléři, jejich právníci či fotografové, ale také hypoteční poradci a jiní. Celý proces tak nemusí být úplně ve spěchu.

Čekat s prodejem na zimu není nějak závratná taktika, záleží na celé ekonomické situaci a vašich potřebách, ale faktem je, že se rozhodně nemusíte bát prodávat nemovitost v zimních měsících, spíše naopak.

4.12.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.