RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodávající ocení profesionálního makléře

Dříve byli makléři často bráni jako nutné zlo. Překážka mezi kupujícím a prodávajícím. To se však v posledních letech výrazně změnilo. V dnešní době platí, že když má makléř dobré jméno, zkušenosti, chová se férově a je opravdový profesionál, klienti si ho v drtivé většině případů váží a respektují ho. Ze zkušenosti našich makléřů v REMAX Delux je jasné, že klienti práci makléře oceňují a uznávají.

Klienti dnes respektují výši provize

Lidé dnes makléře považují za odborníka, za profesionála, a dokonce respektují i výši provize, která se jim ještě před deseti lety zdála přemrštěná. Prodávající naslouchají návrhům na optimální prodejní cenu i strategii prodeje jejich nemovitosti, nechají si poradit s prezentací nemovitosti, případně i investují do homestagingu apod. O tom všem mluvíme z praktických zkušeností.

Co se stalo, že makléř je dnes přijat jako vážená profese?

Hlavní důvod spočívá v tom, že makléř je dnes pro klienta opravdovým pomocníkem a přidanou hodnotou. Je vstřícný, poskytuje kvalitní služby a nástroje, které nemovitost pomohou prodat rychle a za maximální cenu. Když za makléřem navíc stojí tak známá a důvěryhodná značka jako je REMAX, pak už jen tato skutečnost zvyšuje makléřovu prestiž.

Základem je však kvalita a šíře služeb. Schopní makléři dnes dokáží vytvořit nemovitosti vlastní web, udělají profesionální prezentaci nemovitosti, zajistí homestaging, udělají 3D scan nemovitosti, videoprohlídku, náčrtek půdorysu. Dokonce vám pomohou zajistit financování. Jednoduše vás provedou prodejem či nákupem nemovitosti od začátku až do konce a vy bude mít v tomto procesu silného partnera, který se za vás postaví.

27.1.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.