RE/MAX Delux
+420 602 703 897 Máte dotaz? Kontaktujte nás na +420 602 703 897

Prodej pozemku sousedům či místním developerům

Když prodáváte pozemek, pak můžete zvolit i jiné cesty než ho nabízet na realitních serverech. Ideální je spolupracovat s realitní kanceláří, která vám se vším pomůže a dokáže ho nejspíše prodat i za vyšší cenu. Ale hodí se i zjistit, jestli by třeba o váš pozemek neměli zájem sousedi, nebo třeba developerská firma, která nedaleko vašeho pozemku zrovna staví. To můžete zkusit vyřídit sami, nebo právě společně s makléřem.

Sousedi po pozemku možná skočí

Když si promluvíte osobně se svými sousedy, možná se budete divit, jaký zájem o váš pozemek mají. Mohou si tak rozšířit svou zahradu, darovat pozemek svým dětem, aby tam mohly postavit vlastní dům, nebo budou chtít pozemek jen proto, aby jim tam nikdo dům nepostavil. Oslovit sousedy se rozhodně vyplatí, ale je dobré mít ujasněno, kolik za pozemek chcete peněz. Když to bude některý soused akceptovat, máte vyhráno, a pozemek jednoduše prodáte.

Možná se bude pozemek líbit developerům

Jestliže se ve vaší obci nebo i širším okolí staví nové bytové domy či komerční prostory, a vám se zdá, že by se dalo stavět i na vašich pozemcích, pak se vyplatí konkrétní developery přímo oslovit. To můžete udělat sami, nebo to necháte na svém makléři. Když se totiž developerům daná lokalita zamlouvá (už tam staví), pak by mohli mít zájem začít budovat i na vašem pozemku. A možná si zde budete moci říct i o více peněz.

U pozemku na prodej je samozřejmě nejdůležitější, jestli je stavební (+ jaká je zastavitelnost), jak je velký, jestli je svažitý nebo rovný, jsou-li tam vzrostlé stromy, a jak je přístupný. To moc nezměníte. Oslovit sousedy a případně i developery však můžete. Nic tím neztratíte!

5.2.2021

Chci zaslat e-book jak prodat nemovitost zdarma do emailu!

Nenašli jste, co jste hledali?

Zkuste naše fulltext vyhledávání.
Hledat

Doporučené stránky

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.