Když prodáváte nemovitost, hlavním cílem je najít kupce, dohodnout se na ceně, a nakonec podepsat kupní smlouvu. S tímto vám samozřejmě pomůže realitní kancelář. Když se toto podaří, můžete si oddychnout a oslavit to, ale celý proces tím ještě nekončí. Zbývá totiž několik menších úkolů, které je ještě potřeba splnit. I s těmi by vám však měl pomoci makléř, se kterým spolupracujete!
Pojďme se tedy podívat, co je ještě potřeba zařídit po podpisu kupní smlouvy vaší nemovitosti:
Obecně platí, že by vám se vším měl pomoci váš makléř nebo realitní kancelář. Ale raději se před zahájením spolupráce zeptejte, co všechno bude jejich pomoc zahrnovat!
12.2.2021
Představte si, že máte na prodej nemovitost. Ale jak ji efektivně prodat a zajistit, že získáte nejvyšší možnou cenu?
Domluvte si se mnou schůzku, na které Vám poradím, jak postupovat ve Vaší situaci.
Jsem realitní makléř specializující se na prodej nemovitostí v Brně a Jižní Moravě.
Před prodejem každé nemovitosti si představím ideálního kupce, pro kterého bude mít nemovitost největší hodnotu. Následně podle toho nastavím i marketingový plán, který zvyšuje šance na úspěšný prodej za nejvyšší možnou cenu.
Během naší spolupráce můžete očekávat důslednou přípravu včetně analýzy technických a právních aspektů nemovitosti a identifikace možných rizik. Díky svým zkušenostem jako bývalý projektant mám výhodu v technických aspektech staveb. Úzká spolupráce mezi makléři zaručuje hladký průběh celého případu, což má vliv na fungování kanceláře, která opakovaně získává titul Kancelář roku Morava.
Přijďte k nám na kávu a zjistěte v čem jsme jiní a co nás dostalo na špičku v republice mezi realitními kancelářemi.
Váš certifikovaný realitní makléř Radek Malhocký