15_Delux podcast. Jaký by měl být ideální provizní systém realitního makléře❓ Spravedlivá odměna❓

Rozhovor s Ivanem Přepechalem, koučem a asistentem kanceláře a Tomášem Šimkem, majitelem realitní kanceláře RE/MAX Delux = na téma: Jaký je podle nás spravedlivý odměňovací model realitního makléře a proč nám to takto funguje❓✅ Jak to vidíme po 12 letech v realitách❓

*omlouváme se za tři střihy ve videu ale bohužel nám odešla baterka na kameře

 

Co se dozvíte v našem rozhovoru❓

✅ Jaký máme nastavený provizní systém makléře v Deluxu❓

✅ Jaké jsou typy provizí v různých RK❓

✅ Co by měl makléř za odvody získat ve své kanceláři❓

✅ Jaké jsou náklady kvalitní realitní kanceláře❓

✅ Co hrozí makléři pokud jsou odvody příliš vysoké anebo nízké❓

✅ Proč nemáme rádi multilevel (pyramidu) obecně❓

✅ Na co si dát pozor ve vaši realitní kanceláři ❗️

✅ Kde by měly končit peníze z odvodů makléře v kanceláři❓

Odpovědi na tyto otázky a mnohem více se dozvíte v tomto video Delux podcastu ✔️

 

Video verse podcastu

 

Audio verse podcastu

11.6.2022

O mně

 

Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)

Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.

 

Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.

 

Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )

 

Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.

Bc. Radka Krulová

Makléř

Certifikáty

bronze 195x200_RMX_Aukcni_specialista realitn_profesion_l_cmyk Realitní kancelář roku Morava

Povolení cookies

Používáme cookies a jiné technologie za účelem poskytování našich služeb, vylepšení vašeho uživatelského zážitku, analýzy používání našich stránek a při cílení reklamy.