Prodej nemovitostí a vše, co se kolem něj točí, se neustále vyvíjí. Makléři i realitní kanceláře se předhánějí v tom, jak zaujmout potencionální kupce, jak nemovitost připravit k prodeji a hlavně, jak ji prezentovat. Už dnes se používá řada technologií, které se budou v budoucnosti ještě více rozvíjet – 3D prohlídky matterport, videoprohlídky, videa z dronů apod. Obzvláště teď, kdy se omezují osobní kontakty s ostatními lidmi na minimum, mají tyto virtuální prezentace nemovitostí velký význam!
Těžko odhadnout, jaké konkrétní technologie se budou rozvíjet, ale budou mít společný cíl – co nejlépe zájemcům nemovitost ukázat, aniž by museli přijít na osobní prohlídku. V tomto směru jde doba hodně rychle dopředu. Nakonec však vždy platí a nejspíše i bude platit, že každý opravdový zájemce chce vidět nemovitost osobně, naživo. Ať jsou technologie jakékoliv, 99% kupujících musí nemovitost vidět na vlastní oči!
O rychlosti prodeje i prodejní ceně dnes často rozhoduje marketing. Když máte perfektní marketing, můžete nemovitost prodat o stovky tisíc dráž. Vytvořit vlastní stránky nemovitosti, natočit vtipné video, propagovat nemovitost se skvělými fotkami přes sociální sítě, dostat inzerát k těm pravým lidem. To všechno rozhoduje a pomáhají tomu i nejnovější technologie. Zkušená realitní kancelář vám právě takové rozdílové a nadstandardní služby nabídne.
Ať už máte sebelepší prezentaci a marketing prodávané nemovitosti, nakonec o prodeji rozhodne stejně osobní kontakt. Domluvit se a dotáhnout prodej by měla být jedna z nejdůležitějších schopností kvalitního makléře. Tak jako bude chtít kupující stejně osobně nemovitost vidět, tak se bude chtít i osobně domluvit s majitelem a jeho makléřem.
17.10.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.