Mobilní telefony nás v posledním desetiletí dost ovládly. Těžko si dnes představit život bez telefonu, spíše už bez chytrého telefonu. Už dávno nejde jen o volání a SMS zprávy, chytré telefony dnes nahrazují laptopy a počítače. A to se projevuje i ve světě realit. Bydlení se dnes běžně řeší přes telefon, lidé hledají bydlení po cestě do práce, komunikují s realitními makléři přes telefon, ať už voláním nebo emailem.
Když jste makléř, pak nutně potřebujete mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony, aby se ve vaší nabídce nemovitostí dalo jednoduše a přehledně listovat právě na mobilech. To je dnes automatické, ale přesto s tím má pořád spousta lidí v oboru problémy, čímž dost padá jejich kredit jako profesionála. Nemluvě o tom, že přijdou o řadu potencionálních klientů i kupujících.
Vraťme se ještě k tomu, proč lidé mobily při hledání nemovitostí využívají. Kromě toho, že využívají efektivně svůj čas, je hlavní motivací rychlá reakce. V poslední době poptávka po nemovitostech výrazně přesahuje nabídku, proto je právě rychlá reakce na nové inzeráty polovinou úspěchu. Je potřeba reagovat rychle, abyste se k vybrané nemovitosti dostali co nejdříve.
Využívání mobilů k hledání bydlení je fenomén, za poslední dva roky se komunikace přes mobily místo počítačů zdvojnásobila. A nejspíše to bude pokračovat, proto je dobré se na to jako makléř připravit, být dostupný na telefonu, rychle reagovat na emaily a mít svůj web optimalizovaný pro mobilní telefony. Jedině takto se dá jít úspěšně s dobou.
29.8.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.