Makléřina je regulérní řemeslo. Je potřeba se mnohé naučit a zažít, aby se z vás stal dobrý makléř. Aby se makléř všechno naučil, získal zkušenosti a vybudoval si dobré jméno, určitě se vyplatí začít v některé kvalitní realitní kanceláři. Tam strávit pár let jako učeň a tovaryš, a až pak se vydat na vlastní cestu.
Když máte za sebou už alespoň nějaké zkušenosti a řekněme úvodní rok makléřského učení, určitě oceníte spoustu věcí, které život makléře doprovázejí. Je to svoboda, nezávislost, slušné příjmy i zajímavá práce s lidmi. Nesedíte 8 hodin denně v kanceláři za počítačem, můžete pracovat i z jiných míst než z kanceláře. S internetem v chytrém telefonu můžete pracovat z parku, kavárny nebo i z horské chaty. Telefonáty, emaily, plánování, tvorbu prezentaci, online marketing… to vše lze zvládnout odkudkoliv. Technologie totiž opravdu dost usnadňují realitní podnikání.
Když děláte v realitách déle, pravděpodobně se stane, že do některé nemovitosti budete i sami investovat. To, jak je makléř v oboru, mu dává příležitost koupit si nějaké investiční nemovitosti a ty pak pronajímat. Spousta zkušených makléřů se během let stane do určité míry i realitními rentiéry, takže mají zajištěné příjmy i na stáří. To je rozhodně jeden z benefitů šikovného makléře.
Spousta makléřů má i dobrý pocit z toho, že lidem pomáhá. Pomáhá v těžkých životních situacích vyřešit složité realitní oříšky. Prodat zděděnou nemovitost, koupit domov snů apod. Až přijdou léta zkušeností, i samotný realitní byznys běží lépe, protože je makléř známější, má dobré jméno v oboru a spoustu všelijakých kontaktů.
17.8.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.