Když prodáváte nemovitost, určitě jste rádi za každého zájemce. Můžete si tak vybrat, komu svou nemovitost prodáte. Obecně platí, že když je více zájemců, nemusíte jednat o slevě, dokonce můžete nakonec dostat i více, než o kolik jste si řekli. Základem úspěchu je spolupracovat s šikovným makléřem nebo zkušenou realitní kanceláří. Když si například vyberete ke spolupráci REMAX Delux, uvidíte, že makléři dělají opravdu vše pro to, abyste nepřišli o jediného zájemce o vaši nemovitost.
Makléř nemá stanovenu pracovní dobu. Měl by být časově flexibilní a vycházet svým klientům (a tím pádem i zájemcům o jejich nemovitosti) maximálně vstříc. Když někdo potřebuje na prohlídku o víkendu, pozdě večer nebo brzy ráno, není to problém. Makléř by se měl vždy domluvit tak, aby to zájemcům a klientovi vyhovovalo.
Když to jen trochu jde, makléř by měl vyřídit veškeré papírování a byrokracii za své klienty. Makléři se na realitním trhu vyznají, zařídí vše potřebné pro převod nemovitosti, mají kolem sebe další schopné odborníky. Zařídí tvorbu profesionální prezentace nemovitosti, seženou zájemce, připraví odhad ceny nemovitosti, zajistí homestaging, vyberou prodejní strategii, absolvují prohlídky, zařídí PENB (průkaz energetické náročnosti budovy) a hlavně dotáhnou prodej nemovitosti do konce. Bezpečně, rychle a výhodně pro své klienty.
Hlavní je věnovat se prodeji nemovitosti naplno. K tomu je nejlepší sepsat výhradní zprostředkovatelskou smlouvu (exkluzivní), aby byl makléř správně motivován a cítil důvěru. Nakonec je to nejvýhodnější pro obě strany!
23.4.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.