Osvětlení pokojů v bytě nebo domě je možná důležitější, než si myslíte. Obecně platí, že když máte dobře vyřešené osvětlení, celý dům vypadá o mnoho lépe. Schválně se večer zaměřte na to, jak máte pokoje osvětlené. A zkuste se vžít do role potencionálního kupce. Nešlo by místnosti osvětlit lépe? Když prodáváte svou nemovitost, chcete ji přece ukázat v tom nejlepším světle.
Investice do vylepšení osvětlení není nijak závratná. Pozvěte si někoho, kdo má cit a osvětlení rozumí, třeba vám navrhne jen jednoduché změny, které zvýší v očích kupců cenu vaši nemovitosti i dost výrazně. Když totiž hlavně v zimních měsících probíhají některé prohlídky nemovitosti večer nebo za šera, osvětlení domu hraje velkou roli.
Když už nechcete osvětlení měnit, zkontrolujte alespoň to, že všechna světla fungují, a lustry i kryty světel umyjte. Když některé světlo nefunguje, vyměňte žárovku, případně nechte opravit samotnou objímku. Osvětlení nemovitosti opravdu hraje velkou roli, dokáže zútulnit dům, který někdy vypadá ještě lépe než za denního světla.
Když se o osvětlení budete bavit s makléřem, který prodává nemovitosti dnes a denně, zjistíte, že většina lidí tento zdánlivý detail podceňuje. Když je však nemovitost perfektně osvícená, prodává se mnohem lépe, a hlavně si může prodávající říct o vyšší cenu. Když oslovíte před prodejem realitní kancelář a budete řešit, jestli investovat do home stagingu (příprava nemovitosti k prodeji), schválně se zeptejte na osvětlení. Zkušený makléř vám poradí i s tím, jestli se vyplatí do něj před prodejem investovat.
5.4.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.