Práce makléře není pro každého. Možná se lidem zdá, že si své peníze ani moc nezaslouží, ale pracovat jako makléř je především dřina. Makléři si mohou sami organizovat svůj čas, což je skvělá výhoda, ale zároveň musí být zodpovědní a pracovití. Ti úspěšní pracují prakticky od rána do večera, velmi často i o víkendech. Aby byli makléři úspěšní, zároveň je práce musí bavit. A když k tomu přidáte dobrý pocit z toho, že pomáháte lidem prodávat nemovitosti nebo zajišťovat bydlení, můžete být i jako makléř naplnění.
Makléři se musí neustále vzdělávat, učit se nové dovednosti, sledovat vývoj technologií, jednat s nejrůznějšími lidmi. Není to moc práce pro introverty. Velkou výhodou práce makléře je i skutečnost, že tady moc není stereotyp, každý den je jiný. Práce na počítači, prohlídky nemovitostí, setkávání s lidmi, studium, návštěvy úřadů, telefonáty… Makléř se nenudí a pořád má co dělat.
Kdo se chce jako makléř ve velké konkurenci prosadit, musí na sobě pracovat. Velmi důležitá je pracovitost a disciplína. Většina makléřů se nikdy nenudí, spíše nestíhá. Tady je důležitý řád, disciplína a dobrá organizace práce. Není prostor pro zahálku a prokrastinaci. Úspěšní makléři jsou opravdu ti pracovití.
Na trhu nemovitostí je spousta realitních kanceláří. Začínající makléři si vybírají, se kterou realitkou budou spolupracovat. Když si makléř vybere spolupráci se značkou REMAX Delux, získává jako bonus světovou známost značky jako lídra na realitním trhu, naprostou profesionalitu makléřů a důvěru, kterou klienti mohou v makléře jako nositele této značky mít.
1.9.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.