Makleřina je oblíbené podnikání ve světě, spousta lidí to chce vyzkoušet. Faktem je, že uspěje jen zlomek makléřů. Drtivá většina do roka skončí (více než 75 %). Jedním z důvodů je i skutečnost, že makléři začnou obvykle vydělávat až po několika měsících. První měsíce se totiž učí, vzdělávají a získávají zkušenosti. Když chce totiž někdo prodat nemovitost, těžko ji svěří do rukou úplnému začátečníkovi.
Když to makléř myslí vážně, musí být připraven do sebe ze začátku něco investovat. Než se začne jako makléř živit, je potřeba investovat do školení, kurzů, zkoušek a také do vlastní propagace. Když do toho jde naplno, do plusu se obvykle dostane už po několika měsících. Když začínáte sám, nemáte prakticky šanci. Nejlepší je začít pod známou značkou.
Makléř potřebuje na začátku mentora, staršího a zkušenějšího učitele, který ho zasvětí do světa realit. Tady pomůže začít pod známou značkou, jako je například REMAX. I přesto bude období na začátku kariéry spíše ztrátové. Důležité je vybrat si správnou realitní kancelář, kterou vede člověk, který sám reality dělal a začínal jako běžný makléř. Kancelář, kde se vám budou skutečně každý den věnovat několik prvních měsíců vašeho podnikání!
Možná se to nezdá, ale když jede makléř sám na sebe, má dost vysoké náklady. Zadarmo to nemá ani jako člen realitní kanceláře. Mezi hlavní náklady patří vzdělávání, právní podpora, profesionální fotograf, webová prezentace, placená inzerce, náklady na cestování apod. S většinou těchto nákladů pomůže právě profesionální realitní kancelář, proto je mnohem jednodušší začít jako makléř pod křídly jedné z nich. Tak co, chcete se stát makléřem i vy?
5.11.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.