Jmenuji se Petr a snažil jsem se živit jako makléř skoro dva roky. Nedával jsem do toho všechno, protože jsem přitom studoval, ale realitní trh a vše kolem něj mě dost bavilo. Během těch dvou let jsem však zjistil, že když makléřině člověk nevěnuje dostatek času, není to ani finančně výhodné. Moc jsem si nevydělal. Spolupracoval jsem s jednou a potom druhou realitní kanceláří, ale vyústilo to, že jsem se nakonec rozhodl makléřinu opustit.
Jenže během těch dvou let už jsem si vybudoval mezi svými známými určitou pověst, brali mě jako toho, kdo realitám rozumí. Já jim však nebyl schopen nabídnout profesionální služby, tak jsem jim alespoň doporučil opravdu dobré makléře. No a s těmi jsem se domluvil, že mi za každého klienta dají 10 % z provize na prodané nemovitosti. A to je přesně to, co mi vyhovuje.
Reality mě totiž baví, ale nechci jim dávat všechno, dokončuji studium žurnalistiky a rád bych se jí věnoval i dále. Tato "tipařina", kdy dávám známým tipy, na koho se s prodejem nemovitostí obrátit, mi přijde ideální pro všechny strany. Já doporučuji kvalitní služby spolehlivých makléřů, moji známí jsou spokojeni, makléři mají nové klienty a já dostanu svou odměnu v řádech tisíců až desetitisíců korun. Pořád se o novinky ve světě realit zajímám, dokážu se spoustou věcí poradit, a když už dojde k opravdovému prodeji, přehodím známého k profesionálům.
To je můj krátký příběh o tom, že ne každý, kdo se zajímá o nemovitosti, musí být hned makléřem. Často se stačí dohodnout s osvědčenou realitkou a dohazovat jí za provizi zákazníky, tak jako to dělám já. Je to skvělý přivýdělek!
23.12.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.