Špičkové realitní kanceláře nabízejí nejlepší možnou prezentaci vaší nemovitosti na internetu. Kromě toho, že vaši prezentaci dostanou k co nejvíce lidem se zaměřením na potencionální zájemce, vytvoří také skvělou prezentaci. K tomu pomáhá také 3D scan nemovitosti, na který se v tomto článku podíváme.
3D scan nemovitosti vytváří autentický zážitek z daného prostoru. Ať už je to byt, kancelář, celý objekt nebo rodinný dům, díky 3D scanu si můžete nemovitost do detailu prohlédnout z pohodlí domova. Jedná se o počítačově zpracovaný prostorový model nemovitosti, díky němuž si můžete udělat o nemovitosti dokonalou představu.
Když už realitní kancelář zpracovává 3D scan nemovitosti, patří k tomu i další služby, které ještě vylepší prezentaci. Samozřejmostí jsou profesionální fotky, hodí se i videoprohlídka nemovitosti a také přehledné půdorysy. To vše bude připojeno k prezentaci, která se pak dá jednoduše na realitní servery, a je možné ji sdílet i přes nejrůznější sociální sítě (facebook, instagram, youtube aj.).
Někteří makléři se snaží nemovitost uměle vylepšovat, 3D scan nemovitosti ji však zachycuje takovou, jaká doopravdy je. Včetně detailů. Je to fér vůči kupujícím, šetří to čas oběma stranám. Na druhou stranu 3D scan nemovitosti téměř nahrazuje osobní prohlídku, nebo lépe řečeno na osobní prohlídku přijdou jen opravdoví zájemci, kteří už si nemovitost přes internet dobře prohlédli.
Když chcete prodávat nemovitost, ideální je oslovit zkušenou realitní kancelář s dobrým jménem, ať máte jistotu profesionálního přístupu a perfektní prezentace nemovitosti!
3.3.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.