Orná půda je taková jistota. Není to zajímavá investice pro střelce a spekulanty, protože její cena roste spíše pomalu. Ale jistě. Jestli jste před deseti lety nakoupili ornou půdu za milion korun, dnes ji můžete prodat za cca 1 750 000 Kč. Samozřejmě záleží na konkrétní lokaci, ale obecně tento příklad ukazuje, jak cena orné půdy v čase roste. Jestli máte volné finanční prostředky, je to určitě možná volba, kam je bezpečně investovat.
Výhodou orné půdy oproti jiným nemovitostem je skutečnost, že ji můžete nechat ladem. Takovou nemovitost opravdu téměř neřešíte a ještě to dělá přírodě dobře. Další variantou je ornou půdu pronajímat. Někdo na ní něco pěstuje a vám ještě platí nájem. Nutno říct, že takové nájemné bývá opravdu jen symbolické, takže spíše máte dobrý pocit, že někdo pole využívá, než že byste počítali s pasivním příjmem z pronájmu.
Výhodou investice do orné půdy je skutečnost, že její cena po desetiletí postupně pomalu narůstá. Není to stejné jako si uložit peníze do banky, spíše lidé uvažují tak, že investují do dalších generací. Když chcete totiž ornou půdu prodat, chvíli to trvá, takže zpeněžit ornou půdu není tak jednoduché, jako prodat rodinný dům. I když v případě, že spolupracujete s lokální realitní kanceláří, může jít i prodej orné půdy velmi rychle.
Jestliže o investování do orné půdy uvažujete, ideální je oslovit místní realitní kancelář, která vám pomůže najít konkrétní nabídky. Když se poradíte s odborníkem, neměla by mít taková investice žádná rizika. Počítejte však určitě s tím, že výnosy z orné půdy se projeví až za pár let, kdy cena orné půdy pomalu vzroste.
24.8.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.