V západním světě je naprosto běžné mít svého osobního makléře. Tak jako mají lidé v telefonu uloženo číslo na svého zubaře, doktora, odborníka přes počítače nebo mechanika, v Německu či v Anglii, mají lidé i své rodinné makléře. To neznamená, že by každý rok prodávali nebo kupovali nemovitosti, i když i to je možné, ale mají tak člověka, který jim v realitním oboru poradí, když potřebují. A to se hodí.
Možná to zní trochu nadneseně, ale ideální je, když je váš makléř i váš přítel. Nemusíte se spolu pravidelně scházet, ale důvěřujete mu. Nakonec vám je i jedno, pro jakou realitní kancelář pracuje. A když pak něco ohledně realit potřebujete, víte, komu zavolat. Rodinný makléř nemá na prvním místě zisk, ale dobré vztahy s vámi a vaší rodinou.
V praxi pak svého makléře oslovíte nejen v případě, kdy budete prodávat, kupovat nebo pronajímat nemovitost, ale i tehdy, když budete potřebovat poradit, nebo něco zkontrolovat. Poradí s problematickými sousedskými vztahy, se stavbou garáže, s dědictvím nebo s financováním nákupu nemovitosti.
Svému makléři samozřejmě a rádi za jeho služby určitě zaplatíte. Stejně tak jako vám lidé platí za vaši práci. Když však potřebujete jen poradit, určitě to bude zdarma. Hlavně však máte v rodinném makléři odborníka, kterému důvěřujete. Člověka, na kterého je spolehnutí a rozumí všemu, co se děje kolem trhu s nemovitostmi.
Takový rodinný makléř může být váš přítel z mládí, ale může to být také makléř, se kterým jste si lidsky sedli během spolupráce na prodeji vaší nemovitosti. Nejdůležitější je tady vzájemná důvěra!
20.2.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.