Jestli hledáte nemovitost ke koupi a projíždíte různé realitní servery, případně nabídky realitních kanceláří, nečekaně často narazíte na nemovitosti, které už jsou prodány. Buď je to u nich přímo uvedeno, nebo to zjistíte, když na daný kontakt zavoláte. Zajímá vás, proč se to děje? V tomto článku se podíváme na několik důvodů, proč narážíme na inzeráty nemovitostí, které už jsou ve skutečnosti prodány.
Když najdete nemovitost, která vás zajímá, zavoláte na uvedené číslo a zjistíte, že už je prodaná, bývá to často ne proto, že byste měli smůlu a zavolali o pár minut později, ale spíše jde o to, že se nemovitost nabízí nevýhradně. To znamená, že nemovitost prodává více realitních kanceláří, které často ani neví, jestli je nemovitost ještě k mání. Zavoláte makléři, ten vám řekne, že zjistí, zda je nemovitost dostupná, zavolá majiteli, a teprve teď se dozví, že je prodaná. Vypadá to amatérsky, ale právě i toto přináší nevýhradní nabídka :/
Dalším častým jevem je to, že makléři a realitky nechávají ve své nabídce úmyslně prodané nemovitosti, aby bylo vidět, kolik se toho u nich prodá. Navíc se tím uměle navyšuje počet inzerátů v nabídce, aby to vypadalo, že realitka jede ve velkém a daří se jí. Je to jednoduše marketingový tah, který klientům vůbec nic nepřináší…
Možná vám to zní nepravděpodobně, ale falešné inzeráty jsou také forma nefér neetické reklamy některých makléřů a realitních kanceláří. Takový falešný inzerát vypadá jako pravý, ale když zavoláte makléři, zjistíte, že nemovitost už je prodaná, ale mají v nabídce podobnou, případně si na vás vezmou kontakt s tím, že když se podobná nemovitost objeví, budou vás okamžitě a přednostně kontaktovat. To všechno jsou nekalé praktiky, které se ale celkem často v realitním světě používají! Dejte si pozor s výběrem kvalitní realitní kanceláře!
20.11.2020
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.