Když se chystáte prodávat nemovitost, dost pravděpodobně se zaměříte i na její přípravu k prodeji. To znamená, že pořádně uklidíte, něco vyhodíte, naaranžujete, případně uděláte i drobné úpravy nebo třeba vymalujete. Můžete také upravit zahradu a vůbec se pokusíte nemovitost udělat co nejlákavější.
Můžete využít i služby profesionálů a objednat si homestaging, což je profesionální příprava nemovitostí k prodeji. Co je to však virtuální fotostaging? Homestaging je skutečný, ale fotostaging je vytvořen pro ilustraci, jak by mohla nemovitost vypadat s vybavením a zařízením. Je to rychlejší a levnější než homestaging. Nemusíte pořizovat nový nábytek ani doplňky.
Když nechcete nebo nemůžete využít homestaging, může zde mít své místo virtuální fotostaging. Velkou výhodou je rychlost této služby. Zájemce si může rychle vytvořit představu o tom, jak bude nemovitost vypadat zařízená. Na druhou stranu se hodí doplnit prezentaci i reálnými fotografiemi interiéru, který je ve skutečnosti prázdný. Aby nebyli zájemci v šoku při osobní prohlídce.
Je zde i zajímavá možnost u velkých nemovitostí, které mají více pater a spoustu pokojů obě služby kombinovat. Například ve dvou pokojích si nechat udělat reálný homestaging a ve zbytku místností už jen virtuální fotostaging pro představu.
1.11.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.