V dnešní specifické době se prodávají restaurace, hotely i penziony. Svět se mění, a ne každé podnikání funguje. Ani vést penzion není úplně jednoduché, a hlavně to není pro každého. Když se však spojí dobrá lokalita s aktivním a srdečným přístupem, vést penzion může být i v této nelehké době výborné živobytí. Musíte však k tomu mít náturu a elán. Proč tedy lidé mohou takovou investici udělat?
V první řadě je nákup penzionu investice. Pořád se jedná o nemovitost, kterou můžete buď bez starostí pronajímat, rekonstruovat a provozovat nebo třeba přestavět a využívat úplně jinak (například nové bytové jednotky). Investice do nemovitostí je jednou z nejjistějších prakticky v každé době, protože dlouhodobě ceny nemovitostí rostou rychleji než inflace.
Pro někoho může být vlastní penzion sen a zároveň životní náplň a obživa, tedy podnikání. Penzion můžete nechat v původním stavu, rekonstruovat jej, a hlavně ho vést podle sebe. Můžete se zaměřit na určitou klientelu, provozovat i restauraci, investovat do wellness služeb nebo vybudovat dětské hřiště. Záleží samozřejmě na konkrétním pozemku, ale získáte tak něco, co můžete postupně budovat k obrazu svému. A ještě vás to bude živit.
Výhodou je, že když koupíte penzion, můžete ho pak sami využívat. I proto je základem lokalita, která je atraktivní pro návštěvníky, ale kterou máte i sami rádi. Penzion můžete určitě občas využívat, i když ho budete pronajímat nebo když ho budete sami vést. Je to malá výhoda, ale pro někoho je to splněný sen o vlastním rekreačním objektu na pěkném místě.
5.12.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.