Když kupujete nebo prodáváte nemovitost, bezpochyby se jedná o velkou transakci. Není to jako koupě nové pračky nebo třeba nákup kosmetiky. Jedná se o miliony, často jde o celoživotní úspory nebo částky, které člověk nikdy pohromadě neviděl. I proto hraje v těchto transakcích velkou roli důvěra. Realitní kancelář, která obchod zprostředkovává musí být profesionální a důvěryhodná. A toto nejlépe splňují velké světové značky.
RE/MAX je jedna z největších světových značek na poli nemovitostí. A svůj vzestup a úspěch postavila na pevných základech, což je určitě profesionální a zároveň férový přístup, spolehlivost a spousta dalších pozitivních priorit, které pomohli vybudovat světovou renomovanou a důvěryhodnou značku. Velké značky jsou úspěšné i díky tomu, že jim můžete důvěřovat, proto se vám vyplatí s nimi spolupracovat, ať už nemovitost prodáváte nebo kupujete.
Kupující, který sází na spolupráci s velkou značkou, očekává, že dostane kvalitní služby, rychlou odezvu, pravdivé informace o nemovitosti, seriózní jednání a maximální podporu. Věří, že s takovou realitní kanceláří dotáhne nákup nové nemovitosti bez problémů a co nejrychleji do konce.
Prodávající chce zase výhodně, rychle a bez zbytečných průtahů a starostí svou nemovitost prodat.
Pro obě strany jde často o zásadní životní rozhodnutí v milionových hodnotách, které se dělá jen jednou nebo jen několikrát za život. A mít v zádech zkušenou realitní kancelář světové značky je rozhodně příjemné a dává kupujícímu i prodávajícímu záruku bezpečnosti a pocit důvěry!
4.10.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.