Dříve byli makléři často bráni jako nutné zlo. Překážka mezi kupujícím a prodávajícím. To se však v posledních letech výrazně změnilo. V dnešní době platí, že když má makléř dobré jméno, zkušenosti, chová se férově a je opravdový profesionál, klienti si ho v drtivé většině případů váží a respektují ho. Ze zkušenosti našich makléřů v REMAX Delux je jasné, že klienti práci makléře oceňují a uznávají.
Lidé dnes makléře považují za odborníka, za profesionála, a dokonce respektují i výši provize, která se jim ještě před deseti lety zdála přemrštěná. Prodávající naslouchají návrhům na optimální prodejní cenu i strategii prodeje jejich nemovitosti, nechají si poradit s prezentací nemovitosti, případně i investují do homestagingu apod. O tom všem mluvíme z praktických zkušeností.
Hlavní důvod spočívá v tom, že makléř je dnes pro klienta opravdovým pomocníkem a přidanou hodnotou. Je vstřícný, poskytuje kvalitní služby a nástroje, které nemovitost pomohou prodat rychle a za maximální cenu. Když za makléřem navíc stojí tak známá a důvěryhodná značka jako je REMAX, pak už jen tato skutečnost zvyšuje makléřovu prestiž.
Základem je však kvalita a šíře služeb. Schopní makléři dnes dokáží vytvořit nemovitosti vlastní web, udělají profesionální prezentaci nemovitosti, zajistí homestaging, udělají 3D scan nemovitosti, videoprohlídku, náčrtek půdorysu. Dokonce vám pomohou zajistit financování. Jednoduše vás provedou prodejem či nákupem nemovitosti od začátku až do konce a vy bude mít v tomto procesu silného partnera, který se za vás postaví.
27.1.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.