Když jako makléř prodáváte nemovitost, je dobré si uvědomit, že tím, že najdete kupce, ještě akce nekončí. Je potřeba celý prodej dotáhnout do úspěšného konce, ale určitě se také vyplatí zeptat se všech zúčastněných na zpětnou vazbu, případně si i říct o reference. Níže se podíváme, proč je to pro makléře i jeho další klienty docela důležité.
V dnešní době se nejvíce zakázek získává přes reference a doporučení. Sbírejte reference a nenásilně je zveřejňujte na svém webu nebo i jinde v online prostředí. Právě pozitivní reference pomohou ujistit vaše potencionální klienty, aby vás jako makléře s prodejem své nemovitosti oslovili. Reference nejlépe získáte tak, že po úspěšném prodeji emailem oslovíte svého klienta, aby vám nějakou referenci poslal.
Když získáte od prodávajícího, kupujícího a třeba i od dalších zájemců jakoukoliv zpětnou vazbu, buďte za to rádi, i kdyby byla negativní. Dokonce si o ni řekněte. Díky zpětné vazbě budete vědět, na čem je dobré zapracovat, možná si uvědomíte něco nového, lépe se vcítíte do svých potencionálních klientů, nastaví vám zrcadlo. Zeptejte se, co se zájemcům líbilo a co nelíbilo, co by zlepšili apod.
Když prodáváte nemovitost, je důležité oslovit schopného profesionála, který vám pomůže. Určitě oceníte více toho, který se zlepšuje, pracuje na sobě a zajímá ho zpětná vaše vazba než arogantního frajírka, který nechce žádné připomínky slyšet. To platí obecně i v jiných oborech. Profesionální makléř vám je schopen připravit vhodnou prodejní a marketingovou strategii na míru, předá vám zpětnou vazbu z osobních prohlídek a pomůže vám najít ideálního kupce.
11.9.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.