Najít kupce pro svou nemovitost může být velmi jednoduché, ale i dost těžké. Obecně platí, že zde záleží na mnoha faktorech, kterým vévodí prodejní cena, stav nemovitosti a lokalita. V tomto článku se však podíváme na další faktor, kterým je inzerce nemovitosti. Můžete mít profesionální fotky, přehledný půdorys, originální popis, videoprohlídku a celkově skvělou prezentaci, ale musíte ji hlavně dostat k těm pravým zájemcům. Čím více lidí ji uvidí, tím větší šance najít kupce.
Ideální je spolupracovat se zkušenou realitní kanceláří, nejlépe se světově známou značkou, která má nejvíce kanálů, kudy vaši nemovitost prezentovat. Když necháte tvorbu inzerátu a samotnou inzerci na profesionální realitní kanceláři, vaše nemovitost bude mít širokou inzerci.
Realitní kancelář dostane vaši nemovitost na všechny významné realitní servery, na vlastní webové stránky a někdy i do tištěné inzerce. Pomocí emailů osloví také svou vlastní databázi potencionálních investorů, a připraví i širší marketingovou podporu v podobě online kampaní. Výsledkem pak je, že není potřeba snižovat prodejní cenu, ale spíše aktivně najít kupce. Realitní kancelář díky této široké inzerci oslové maximum zájemců.
K úspěšné inzerci patří i další metody, které už si dohodnete individuálně. Na vaši nemovitost se může umístit reklamní plachta, můžete si nechat vytvořit pro prodej své nemovitosti vlastní web, prodej nemovitosti se dá jednoduše propagovat přes různé sociální sítě apod.
Kontaktujte svého makléře nebo realitní kancelář a dohodněte se na detailech spolupráce!
11.6.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.