Když připravujete prodej nemovitosti a chcete ji k prodeji co nejlépe připravit, pak budete muset nejspíš svůj byt či dům nově vymalovat. Alespoň to doporučují profesionální home stagingové firmy. V praxi se musí vymalovat více než 80 % nemovitostí, které se připravují k prodeji. Nemalují se jen novostavby a nemovitosti ve skvělém stavu.
Hlavním důvodem, proč nemovitost vymalovat, bývá snaha o to, ať byt vypadá co nejlépe. Opotřebovaná barva nevypadá dobře, jindy jsou zase stávající barvy moc výrazné, nebo se do jednotlivých pokojů jednoduše nehodí.
Když nabízenou nemovitost vymalujete vhodnými barvami, bude jen zářit novotou. Fotky v prezentaci budou vypadat mnohem lépe, a i samotné prohlídky více zaujmou. Jak už bylo zmíněno, velmi důležitý je výběr barev. Obecně se doporučuje nevolit křiklavé a oslnivé barvy, ale volit barvy střízlivé a neutrální - bílá, šedá, béžová apod. Takové barvy jsou klidné, opticky zvětší prostor a když si budou noví majitelé chtít některé pokoje ozvláštnit, mohou si je vymalovat podle svých představ. Nikdo si však neřekne, že bude muset hned vymalovat, protože jsou barvy moc výrazné.
Nově vymalovaný byt je rozhodně fotogeničtější, zaujme více zájemců a ti budou ochotni zaplatit více, než když byt není vymalovaný. Je to logické, ale je to podložené i dlouholetou praxí. Vymalování sice není zadarmo, ale ve výsledku se určitě vyplatí.
Když oslovíte zkušenou realitní kancelář, tak vám s přípravou nemovitosti k prodeji včetně vymalování určitě pomůže!
7.6.2021
Abychom byli nenahraditelnými, musíme být odlišní. (C. Ch.)
Pro realitního makléře není nic lepší než uzavřený obchodní případ, na konci kterého jsou spokojení jak prodávající tak kupující. Ale tím to nekončí... Nejpodstatnější jsou pozitivní reference klientů a doporučení realitního makléře svým kamarádům a známým. Tohle je moje cesta, tímto se řídím.
Snažím se svoji práci odvádět na 100%, profesionálně a zodpovědně. Naučila jsem se, že je důležité klientům naslouchat, abych věděla jakou životní situaci řeší, jaké důvody je vedou k prodeji nemovitosti a s čím jim mohu pomoci.
Hodnota člověka není v tom, co udělal pro sebe, ale pro ostatní" (A. E. )
Zakládám si na lidském přístupu, spolehlivosti a důvěře.